środa, 2 czerwca 2010

echa "Telewizji"

justyna
W Tarczynie urządziliśmy rysowanie dla widzów fotokastu, nie tylko dzieci. To akurat rysunek Justyny, później będą i inne dzieła. Ale nie o tym...

"Telewizja" się skończyła ale jej echa pobrzmiewają nadal.
Dziś w jedynce polskiego radia był reportaż o MMK ę i jest tam kawałek o naszej akcji, w tym wypowiedź Adama i Daniela.Tutaj.

Płońskie media piszą o nas. Płońsk EXTRA. Płońsk24 pisze, że jesteśmy zawiedzeni. Jesteśmy raczej pionierami i liczymy się z takimi sytuacjami jak w Płońsku. Dzięki temu następnym razem zorganizujemy lepszą "Telewizję".
Płońszczak też coś o nas pisze.

niedziela, 30 maja 2010

Pierwsza edycja Telewizji przeszła do historii.

wt3
W Tarczynie odwiedziło nas więcej osób niż w Płońsku. Mieliśmy piękną pogodę i profesjonalny namiot wynajęty za pieniądze GOK.
Burmistrz Tarczyna
Odwiedziła nas Burmistrz Tarczyna,
t2
para, której zdjęcie pojawiło się na fotopolis.pl,
t3
motocykliści,
fli
nasze hostessy,
wt
i w ogóle mieliśmy mały piknik. Wytworzyła się dobra atmosfera.
nieśmiałość
Oczywiście było dużo nieśmiałych osób, ale Adam nie musiał już szaleć na mikrofonie jak dnia poprzedniego.
tr9
Dołączyła do nas Justyna. Agnieszka organizowała dzień sąsiada przez co nie mogła się pojawić.
t4
W sobotę Adam stał się mistrzem grilla.
fli1
Resztę pieniędzy z naszych środków przeznaczyliśmy na dobrą zabawę, którą zapowiadaliśmy w plakacie.
wt5

TP_4
O godzinie 20, na zakończenie pierwszej edycji Telewizji, z powodu braku szampana, wystrzeliliśmy balon Tarczyna.
Dzięujemy za pomoc p. Alfredowi Kohn z GOK Tarczyn, mieszkańcom za udział w projekcie i za oglądanie naszego fotokastu.
Skończyło się dobrze, mamy apetyt na więcej.

tak było w Płońsku...

Oto nasz finałowy fotokast z Płońska- czyli forma multimedialna łącząca zdjęcia, dźwięk a niekiedy i video.
pl1

pl3

pl
Było nam niezmiernie miło, że pojawiły się osoby, które sfotografowaliśmy miesiąc wcześniej. Ona nie mogła gdyż była chora.
pl2

pl5

pl4
Mieliśmy w Płońsku ciężkie chwile ale to nas jeszcze bardziej mobilizowało do działania. Adam wyczyniał cuda na mikrofonie zachęcając do obejrzenia fotokastu, Daniel biegał po mieście robić promocję. A na koniec przyszedł p. Edward i po raz kolejny udowodnił, że jest najlepszym MC w województwie. Pod wrażeniem byli wszyscy. Dziękujemy Panu Edwardowi i wszystkim, którzy przyszli 28 maja pod MCK w Płońsku podziwiać nasze (tj. ekipy i mieszkańców) dzieło.

sobota, 29 maja 2010

piszą, mówią o Telewizji...

Byłbym zapomniał. W czwartek o Telewizji napisał największy i najlepszy polski portal fotograficzny fotopolis.pl (klik!)

A dzisiaj odwiedziła nas Pani Hanna Zakrzewska z polskiego radia. 1 czerwca w Jedynce będzie audycja o "Telewizji" i o "Wyrwanych z letargu" Kasi Lisińskiej.
Nie wiem jeszcze o której, ale się dowiem.

piątek, 28 maja 2010

przedsmak Tarczyna

Dziękujemy Płońszczanom! Gdy tylko odpoczniemy pojawią się zdjęcia z tego urokliwego zakątka Polski.
Zapraszamy mieszkańców Tarczyna!

czwartek, 27 maja 2010

Jutro Płońsk, pojutrze Tarczyn, a potem.....

..ale póki co zajawka Płońskiego fotokastu (w postaci najlepszych wypowiedzi), który pojawi się tu już niedługo. Jest extra:)!

wtorek, 25 maja 2010

Finał projektu!!!

plon

Nie śpimy. Ruszyła promocja finału Telewizji, który odbędzie się w piątek w Płońsku i w sobotę w Tarczynie. Na razie napisał o nas portal plonsk24.pl .

Zapraszamy wszystkich przed MCK w Płońsku między 9 a 18 i na Rynek w Tarczynie między
9 a 20. Fotokasty będą wyświetlane cały czas aby jak najwięcej osób miało szansę je zobaczyć.
Do zobaczenia!

PS. Po finale na blogu pojawi się fotokast płoński i tarczyński. Może w czwartek będzie też zajawka pokazów:)

czwartek, 29 kwietnia 2010

sprawozdanie w "Płońszczaku"

W relacji z "Telewizji" Anny Piórkowskiej w Płońszczaku znajduje się zdjęcie naszej czwórki. Polecam!

środa, 28 kwietnia 2010

relacja z Płońska.

Dzień zdjęciowy w Płońsku zaczęliśmy od spaceru po mieście.
bajka
W "Bajce" zjedliśmy obiad w tym dniu. Za darmo. Był wyśmienity. Dziękujemy!
fot2
Nieoczekiwanie, dzięki namowom Adama, tego dnia zdjęcia robiliśmy w czerwonym fotelu znalezionym nieopodal.
ok
mck
Nasze stanowisko położone było przed Miejskim Centrum Kultury.
film
dyskusja
Niektórych ciężko było przekonać do udziału w naszym projekcie.
fot
Inni nie mieli z tym problemu.
backstage
p. Edward
Pan Edward był naszym największym fanem. Udzielił nam długiego wywiadu i każdemu z nas podarował czekoladę. Warto się starać dla takich chwil.
stol
Do akcji byliśmy dobrze wyekwipowani. Nie zabrakło młotka i taśmy. Na dole zdjęcia widać fragment kartki pamiątkowej jaką otrzymywali od nas mieszkańcy.
bus
To nasz niezawodny bus.
ulotka
powrót
To był pracowity dzień,
myjnia
który zakończyliśmy w myjni.
W Płońsku odwiedziło nas prawie trzy razy tyle osób co dnia poprzedniego. Z materiału, który zebraliśmy powstanie świetna prezentacja. Dziękujemy wszystkim uczestnikom płońskiej "Telewizji".

Wzmianka o projekcie pojawiła się w kolejnym medium, portalu Płońsk24. Nie obyło się bez drobnych błędów w publikacji, niemniej cieszymy się z każdej informacji na temat "Telewizji".

sobota, 24 kwietnia 2010

"Telewizja" przyjechała do Tarczyna.

bus
mimo wiatru, z pomocą życzliwych osób, które wzięły udział w naszej akcji, zebraliśmy materiał w Tarczynie. Frekwencja nie była porywająca, tym bardziej dziękujemy uczestnikom.

O to żeby powstała z tego wspaniała prezentacja zadba:
Adam
Adam, rejestrujący każdą wypowiedź kamerą.
Aga
Agnieszka, namawiała do udziału w akcji na tarczyńskim targu:
targ
oraz robiła nam filmowy backstage.
szalona
Justyna energicznie kolportowała nasze ulotki na Rynku a także portretowała uczestników.
daniel
menadżer Daniel czuwał nad kwestiami technicznymi.
balony
A obok nas pojawiło się nawet stoisko z balonami i watą cukrową.
promo
W sumie spotkaliśmy dziś mnóstwo życzliwych i ciekawych osób. Szkoda tylko, że tak dużo z nich nie zdecydowało się zrobić sobie zdjęcia w telewizorze.
odjazd
Jutro nasz biały bus jedzie do Płońska. Mamy nadzieję, że wiatr nie porwie naszego namiotu, a mieszkańcy licznie wezmą udział w Płońskiej edycji "Telewizji".

Zaprezentowane zdjęcia pochodzą z jednego tylko aparatu. W sumie dziś pracowały z nami trzy aparaty, dwie kamery i dyktafon. Kolejne materiały pojawią się wkrótce na blogu.

Za dziś ogromnie dziękujemy dyrektorowi Gminnego Ośrodka Kultury w Tarczynie, panu Alfredowi Kohn. To nie ostatnie podziękowania gdyż pan Dyrektor od początku projektu zrobił już dla nas bardzo wiele. Dziękujemy!

piątek, 23 kwietnia 2010

tydzień szybko minął.

Gdy to piszę jest już północ. Za dziewięć godzin ruszamy z "Telewizją" na rynku w Tarczynie:
Rynek Tarczyn

poniedziałek, 19 kwietnia 2010

cd. kampanii reklamowej.

Dziś pojawiła się wzmianka o "Telewizji" w kolejnym Płońskim medium, w EXTRA Płońsku. Zapraszam do zapoznania się: klik!

Poza tym ciekawostka z Tarczyna. Dzisiaj zadzwoniła do Pana Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Tarczynie, Pana Alfreda Kohna, Pani z pytaniem, czy może rozstawić na Rynku swój kram z okazji tego, że przyjedzie telewizja. Pani została poinformowana, iż to nie będzie taka prawdziwa telewizja.
Cieszymy się, że nasza akcja promocyjna została zauważona.
Jednocześnie, specjalnie dla tej Pani, prezentujemy telewizor, w którym każdy chętny mieszkaniec będzie mógł się sfotografować.
To będzie nasz własny telewizor. Mieszkańcy Tarczyna i Płońska będą bohaterami występującymi w nim.
atrapa
Zapraszamy!

ruszyła promocja plakatowa

plakattarczyn
oto oficjalny plakat projektu "Telewizja przyjechała"...

promo1

promo3

promo2

promo7
...a to tylko kilka punktów Tarczyna, w których się znalazł. rozwieszanie ruszyło już w sobotę rano, czyli w momencie kiedy w mieście znajduje się najwięcej osób.
równolegle plakaty pojawiły się również w Płońsku dzięki pomocy Kasi Lisińskiej.

Projekt "Telewizja przyjechała" realizowany w ramach projektu "Młodzi Menedżerowie Kultury"
Towarzystwa Inicjatyw Twórczych "ę". Projekt "Młodzi Menedżerowie Kultury" jest realizowany w ramach programu Akademia Orange.
Projekt "Telewizja przyjechała" sfinansowano ze środków programu Akademii Orange.